Hola Companieros!

Hola!

hur e det ? själv mår jag så där!!!! för det första av det hemska vädret där ute!
för det andra för att jag är trött!Och för det tredje för att min mamma tjattar på mig!
men så är det när man bor med sin fästman hemma hos en förelder.
lite vad som skall hända idag! först har vi jag och min mamma tänkt att åka ni to the City och
köpa en balkonglåda för våran plock sallad så den kan växa sig stor till hösten.
också kanske jag får någonting av mamma när vi är in the City!
senare skall jag och Älsklingen på Dance sista gången. :( cha cha samba rumba! men till
hösten skall vi börja på Cha cha samba rumba jive pasodoble skall bli roligt! Längtar redan : D
här kommer en video på mästar dansare som dansar SAMBA! ENJOY! : )

kLICKA PÅ LÄNKEN NEDAN SÅ KOMMER DU TILL SAMBAN!
http://www.youtube.com/watch?v=j6SfcEVKhSY


Älskar 10Dans är uppdelad i två olika typer!
      
                 Latin                                           /          Standard
 Cha cha                                                                Wiener waltz
 Samba                                                                  engelsk waltz     
 Rumba                                                                   Foxtrot
Jive                                                                         Tango
Pasodoble                                                               Quiqstep                                                                                                                                                                                                            
                                                                                  
 


Här kommer en bild på min Henna Tatoo vad tycks Komentera gärna! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0