Hejsan alla glada bloggare och andra glada människor!

Hejsan alla!


förlåt att jag har inte uppdaterat bloggen på länge men har inte haft tid med det! Dans tränningar m.m men allafall nu så uppdaterar jag den på länge haha! xD
lite vad som har hänt under dem senaste månaderna! vi har bl.a börjat i Dans Latinoamerikansk Cha cha Samba Rumba! :D vi började Dance den 31/1 2010! och har nu dansat i snart 5månader! till hösten skall vi börja i fortsättnings gruppen. och efter den säsången så har jag "vi" tänkt att börja i Tävlingsdans Nybörjare skall bli spännande men först så måste vi klara av en hård och tuff höstsäsång av fortsätnings dance! : ) vad har mer hänt Hmm...? joooo! den 24/4 gjorde jag mina underbara akryl naglar hos min Underbara vän Klaudiusia skall lägga upp en bild strax. Och Igår hade vi roligt på Hvitfeldska dagen. våran school! några dagar sen köpte vi en liten innom och ute grill som vi skall grilla på idag! ärligt talat så håller vi på att grilla redan nu! Muuums! : D men nuu så skall jag gå på balkongen och Grilla! ha det gött kram



//Carolajn

Här är en fin bild på mig och mina akryl naglar. : P


jag bjuder på en underbar bild av mig när jag dansar Rumba! :D



...Come as you are Rumba!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0