hej alla!

hejsan alla!
hur e det ? själv mår jag jätte bra!
min dag började med att jag gick till skolan.
Och medan jag gick ner till hållplatsen så ringde min mobil
och gisssa veeeeem det var...? jooooooooooooo!
det var en kvinna från arbetsförmedlingen som ringde mig
och informerade att dem har ett ledigt färje jobb! Omg.....tänkte jag!
hundra vad det är för jobb....? och sen sa kvinnan att det är äldreboende!
hmmmmm....? vad kan man tänka om det ??? hmmm hmm hmmm...?
hon frågade mig och jag svarade jo varför inte jag kan ta det jobbet! : D
och nu är jag så där ni vet helt happyyyyyyyyyyyyyyy ombords! :P wiiiiiiii! jag har ett jobb tänkte jag och sendan ringde jag min mamma och informerade henne om att jag har fått ett jobb! ; )
sedan gick jag till hållplatsen. Och så nu sitter jag i skolan och tänker vad jag skall köpa
idag! idag skall jag nämligen gå på stan med min fästman och välja utt sexiga underkläder till mig och han skall peak out the ost sexigets pants and bra! Åt mig! haha vilket tungt ´jobb för en man haha! : P

men nu skall jag dra ha det!

Love/Carolajn! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0