Good natt alla!

Good night!



Jag Och Min Fästman! Latino Dansare ;* kCD <3



hur e det ? själv mår jag bara bra! : D sitter vid min laptop och skriver till er
nu skall jag berätta lite om hur min dag har varit! :P jo först så städdade
vi regällt Hemma! och sen förberädde vi för Partyt!
:D sedan var vi klara. Och började festa! här kommer
 några fina bilder från min mammas  namnsdag! 

LOVE/Carolajn!
 




Jag och mammsen! :* 2 Dansöser!

Hittade en jätte rolig hemsida med felskickade smes! haha : P här kommer ett jätte roligt och pinsamt mes. Enjoy!

Till:
Flickvän
Sms: Jag sitter hos min brud, jag skulle gå ut i köket och fjärta men råkade bajsa på mig lite... Ska jag dra hem eller stanna??
Svar: Dra hem äckel!

Förklaring: Skulle skicka till min polare. Hade sagt till flickvännen att jag skulle ut i köket och dricka vatten men skulle då egentligen lägga en brakare, råkade också lägga en liten plutt, var ganska dålig i magen den dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0