Good kväll allesammans!

Good kväll!

hejsan alla hur e det ? :-) själv mår jag jätte bra! :-D
just nu så häller jag på och väntar tills min Tatoo skall torka! :)
lite vad som har hänt idag! dagen började med att vi hade Samhäll prov! vilket jag tyckte var ur änkelt!
sedan fick man välja en film som man ville gå och se det fanns fyra olika! jag valde den bästa av dem alla. AVATAR så klart! :D hur grymt bra! :-P sedan var det slut för idag! och clas våran samhälls lärare sa till oss att om vi vill så får vi reda på vårat Resultat på samhälls provet! så jag sprang till personal rummet och fick reda på mitt resultat jag fick VG!! OMG jag trodde inte mina ögon eller öron! faaaaaaaan vad gött! :D och sedan åkte jag hem när jag kom hem var jag helt dyngsur haha för det ösrengnade! :/ men allafall när jag hade kommit hem. Så det första vad jag gjorde var att säga hej till våran lilla maskot Dior! och sen rusade jag in till badrummet och satte på vattnet!:D sedan hoppade jag in i badkaret och njöt av avslappningen. :P när jag var klar gick jag till laptopen och satte på den. Sedan köpte jag ett Underbart sexigt set till mig.


LOVE/Carolajn ;*

får jag bjuda på en bild på min Tatoo!


här kommer en bild på det jag köpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0