Good efter middag alla!

Hej! : )


hur e det ? själv mår jag jätte bra! har precis ätit middag! pasta med pasta sås blev det!
och så nu så sitter jag vid Laptopem och skriver lite.
 Skall nämligen berätta lite vad som har hänt på sistånde! jooo! i söndags så var vi sista gången och dansade Cha cha samba rumba! men vi skall iväg ditt på torsdag och lämna våra inskrivälser för fortsättnings gruppen till hösten. Och idag så tog jag och photade mig själv : ) Photomodeling at home hette denna plåtningen! Haha!
och igår så fick jag äntligen mitt henna paket. Skall börja göra i årdning henna massan tror jag och dt kanske blir idag! :D sen när den är klar så får den stå i 6-8h eller bästa är nog att den får stå över natten! :-P
men nu skall jag ta och förberädda massan ha det!






LOVE/Carolajn ;*

får jag bjuda på några fina Kort från plåtningen!

Chicka Bomb! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0