Good afternoon!

Hejsan!

hur e det? själv mår jag ganska bra! har precis laggt på ansiktet en grön clay mask som skall göra
rent huden. Så att den inte blir torr. Och det underbara med den masken är att när man sen har tvättat bort den 
så känner man en kall härlig känsla. Lite om vad jag har gjort dem sista dagarna! i måndags så beställde jag ett
Nagel design kit från en polsk hemsida
www.naildesign.pl där har dem ett stort utbud på en massa fina saker till att göra akryl naglar och gele naglar "sådanna som jag har" och så nu så väntar jag på att dem skall komma hem till mig. är så ivrig! :D vill nämligen starta liten firma på min mammas salong där jag skall göra lös naglar. Och lite mera kul som jag har beställt! jooooo! jag beställde också ett  henna paket från Indien. Den skall komma om typ 3-4veckor suck! så länge men men man får väll vänta dåååå! :D och i mån är det sista gången för säsången för oss att Dance. Men vi skall börja i förtsättnings gruppen till hösten! Skall vi jäkligt kul! :P men till dess så får man tränna regällt hemma så man inte glömmer av stegen buhaha! :) och idag skall vi Jag&min fästman och våran mamma! ha en mys, film kvälll tror jag! ;-)  





LOVE//Carolajn♥

Får jag bjuda på en fin bild på mig med skönhetsmask! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0