Söndag detta var en skit seg dag : (

Hejsan = ) 

idag en det söndag men vad man är seg och väldigt trött ochså ushhh :(
men man ville ju inte sitta hemma och gloo hela dagen! så jag gick ut med min fästman vi stack ner till Center (Centrum) = ) och tittade lite på olika ringar : ) men jag säger inte mera för detta är en Stor hemlighet heh xD


nu skall jag visa er mina senaste in Köp : )


Detta är mina nya in köp dem Leopard mönstrade stövlarna,
den lila tröjan.och jag köpte 2underbara parfym Paris Hilton Fairy dust,Heiress kit



jag köpte också vinter skor Nämligen Rosa Uggs sådanna kan man inte hitta i sverige dem är från Polen.Och en helt underbar Glansig Rosaa Top. Och min mamma köpte en helt underbar Rosaa Vinter jacka till mig Lägger upp en bild nu : )


Senare i vinter tänker jag köpa en Rosaa Laptop Min Vaforit färg! ;*  
Denna Underbara Laptop = )


Men nu skall jag ta och dra mig till Köket skall gå och laga lite god mat till mig och min fästman och min mamma Krammar
//Carolajn ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0