hejsan

Hejsan!!

nu är jag lite stressad gudd skall snart sticka men
skall först äta något och självklart vänta på min älskilig Damian <3 ;*
vi skall nämligen gå till weterineren i dag med våran Älskade Dior han skall få valpsjuka sprutan
ååååå hoppas han kommer inte få ont... :/
tycker synd om honom juuu vill absolut inte att han skall lida! : (
en underbar sak som har hänt idag är att jag har fått min andra parfym
 just me heh det är sååååååå goood!!!och jag har också fått hem min top
 åååååå och självklart min fästmans Parfym också en Paris Hilton... Hoppas att han gillar den!!! ;*


menmen nu skall jag ta och dra mig till kööket
 och laga lite mat innnan vi sticker med Dior.
Ha det krammmar

//Carolajn

var bara såååå tvungen att lägga in denna fina bild... = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0