Hejsan good dag

Hej !


Good dag alla : )
nu skall jag berätta lite vad som har hänt idag!
jo i dag har jag vaknat med en så jävla hemsk
värk i ryggen :/ fan det kan vara så att den har kommit efter det
att vi blowlade igår : ) för jag böjde mig ner ganska mycket
för att skuta i väg bowling klotet : D
men nu mår jag lite bättre en vad jag mådde på morgonen ush : /
då var det jätte svårt att röra sig ens fannnnn :/ : (
idag har jag ochså börjat att planera våran förlåvning som skall ske i
December kanske något 28typ vi vet inte ensålänge vliken dag det
blir : D men vi vet redan att det kommer att vara väldigt stort heh
: P men nu får ha det så bra för nu skall jag ta och surfa lite ha det
kram 




Får man bjuda på en helt Underbar bild
 på mig och våran Älskade Chihuahua Dior ;*

                                     //Carolajn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0