Hejsan detta är en skit dag ; (

Hej på er alla!!!



idag är det en jätte dålig dag vädret är så dåligt det regnar
som fan : / jag vill fannnnnn till värmen!!!Egypten elller
Tunisien är nog det bästa alternativet  Heh xD
men som sagt lite vad som har hänt idag i skolan vi hade engelska
jag var som vanligt skit duktig!kunde alla ord osv.
sen hade vi matte men det var ingen riktig matte utan det var ett logik spel jag
och mina kompisar spelade det vi var jätte duktiga. ; )
senare vad som skall hända idag ?? Hmm..... idag är det juuuuuu
Fredag det bästa av allt!I Love Fridays!
sen får jag absolut inte att glömma bort att säga att jag har beställt en underbar mysdress i Shock rosa 
Min Favorit färg! men nu skall jag sitta lite på sql data : D
ha det Krammmar




//Carolajn ; D  

sorry att det inte syns så bra men det gick inte att spara den på ett större format :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0