Goood Kväll Everyone

Hejsan alla Vilken underbar dag det har vart idag : D !!!


Idag har det varit en helt underbar dag : D
dagen började med att vi gick till skatås på en höst lång promenad : )
med min Fästman Damian mamma och våran Älskade Chihuahua Dior<3
efter det åkte vi till stan och tittade lite i affärerna och jag fick syn på mina
dröm stor jag bad mamma att hon skulle köpa dem till mig och det
gjorde hon. : P jag blev så happy : D sen kollade vi på gräjer till
mi fästman och vi hittade en super Cool Vind jacka
som min mamma Köpte till honom  :  P
jag skall lägga upp en bild på mina underbara skor men nu skall jag och min
fästman gå till Ica och köpa ingredienser till Kanelbullar kram På er





//Carolajn ; * ; * ; *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0