Good Morgon alla

Hej san ! 


Hur e det alla !! själv mår jag jätte bra har börjat att
göra frukost åt mig och mamma : ) min fästman är på jobbet
tycker synd om honom eftersom har har skadat båda fötterna i går : (
min stackars Älskling!
men nu skall jag berätta vad som skall hända idag!
jo idag skall min mamma köpa 2nya Mascaror till mig en Shock grön och
en Shock rosa : P den gröna skall jag mest använda när vi skall har förlåvning
i Polen och den Rosa skall jag använda typ nästan varje dag!
Avgudar Rosaaaaaa!!! nu har ni fått höra lite vad som skall hända idag!
nu skall jag dra till köket och göra frukos till oss innan mamma blir vansinig kram på er

Hejsan igen här kommer en bild
på mina Ögon med min nya Rosa mascara : )


//Carolajn ; D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0