Good efter middag!

Hejsan svejsan alla!!

vilken helt underbar dag det har vart i dag!
och det är hela tiden heh xD jag kan redan berätta att jag har fått mina underbara rosa uggs
dem är så söttaaa och sååååååå underbart sköna wow tack så himmla mycket min älskade mormor att du
skickade dem till mig <3 Love you grand mother <3 ; *
jag har bakat underbara mufins hoppas att dem är lika goda som dem från i går ååååå!
jag länktar och så efter min underbara fästman Damian <3 han kommer snart från stan med min
moster.

Men nu måste jag dra ha det kram  ;*

//Carolajn

P.s själv klart lägger jag upp en underbar bild på mina älskade Uggs : D

här kommer den var beräda heh xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0