Good dag

                                                         ***Hejsan !!!*** 




förlåt att jag har inte skrivit tidigare idag men jag 
har haft fult upp i dag i skolan :/ så jag hade inte tid med att 
skriva lite men som sagt lite vad som har hänt idag!
Joooo jag fick alla rätt i svenska : ) gött som fannn!!!
och så igår har jag beställt ett par skit snygga Blåa jeans skall lägga upp en bild på dem snart!
fan vad det var skit kallt i dag brrr jag frös som fan i morse : /
vill fan till värmen!!!där jag kan värma min stackars kalla kroppp brrrrr heh xD
men nu skall jag ta och slappa lite med min Älskling Damian kC4ever Kochanie <3 ;*


... vi ses kram 




                                                                                                                              //Carolajn ; D
 
Detta är dem jeansen ja pratade om, visst är dem skit snygga och Sexiga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0