hejsan

Good morgon !

förlåt att jag inte har skrivit igår och för i går
jag var i Danmark men hela den resan gick åt helvetet min fästman blev jätte full och det slutade med
det att han spydde senare :( jag tycker synd om honom och så måste han gå till jobbet
idag när han är jätte svag fan fanfan fan fan fan fan fan jag är så ledsen
gråter somm fannnnnnnnn vill bara att han skall komma hem nu med han kommer inte hem för en kl:16
jag vill kramma honom Kyssar ömmt hålla om honom e så jävla ledsen att han inte lyssnade på mina ord förra
Onsdagen jag varnade honom att det kommer att hända en jätte hemsk sak på Stena Line men han lyssnade inte på mig som vanligt så han lyssnade på sina jobbkamrater i stället för sin blivande fru fy fan vad Lågt!!!
men nu skall jag lungna mig ha det kram




//Carolajn ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0