Hejsan och god dag alla

Hejsan!!

hur e det alla? själv mår jag jätte bra :D vi åker i Swebuss nu :D och det finns trädlös nätvärk ombord vilket är Jä.... gött!!! :D så man kan sitta och chilla lite fram för Sin laptop :D HIHI ; )
vi flyger i dag ner till polen kl 21.55 om det icke blir några förseningar på flyget :P
fördet mesta så brukar det alltid att vara massa dumma onödiga förseningar från malmö så jag Hoppas värkligen att denna gång skall det vara lungt heh XD och jag hoppas också på att det skall vara ett lungt flyg  inga turbulenser och annat skit! :/
 :D just nu börjar vi närma oss Halmstad där min Andra halvsyster bor :D
när jag tittar ut genom fönstret så är ligger det lite snö Här och där : )
och solen lyser fint över horisonten! ;  )
 men nu skall jag ta och lyssna lite på någon bra music ha det Krammar




///Carolajn ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0