Hej på er alla sorry att det har gått så lång tid till för att uppdatera min blogg :/

Hejsan alla!!!

Hur e det??
jag mår jätte bra skall iväg om nästan 3dagar då skall vi flyga ner till polen
och fira Nyår med våra nära och kära.
och fira våran Förlåvning. ;* ;  ) det blir jätte kul ; D vi har fått snöö här i göteborg och det är så underbart fint ; D våran chihuahua Dior gillar snön han skuttar och leker i snön ;D och det är så Romantiskt där ute och ta en
promenad med min blivande fästman :> Jag Älskar honom så himla mycket <3 ;** kC4ever Moje Kochanie
men nu skall jag ta och sova gäsp! nati nati kram på er


//Carolajn ;*
 




Här kommer en jätte fin bild på mig och min nya päls :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0